{"id":178,"date":"2016-11-13T11:30:55","date_gmt":"2016-11-13T10:30:55","guid":{"rendered":"http:\/\/noves-mirades.recerca.iec.cat\/?p=178"},"modified":"2021-02-25T13:45:39","modified_gmt":"2021-02-25T12:45:39","slug":"reflexions-i-propostes-finals","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/noves-mirades.recerca.iec.cat\/2016\/11\/13\/reflexions-i-propostes-finals\/","title":{"rendered":"Reflexions i propostes finals"},"content":{"rendered":"

Fins aqu\u00ed hem comparat i estudiat els trets comuns entre tot el material recollit a les visites. El resultat de les comparacions representen principalment les tend\u00e8ncies generals, Detectem una certa unificaci\u00f3 de tend\u00e8ncies, fins i tot en experi\u00e8ncies realitzades amb estudiants de centres i cultures diferents. En la meva opini\u00f3 ha estat fonamental en la creaci\u00f3 d\u2019una actitud comuna\u00a0 el convertir els visitants en \u00a0\u2018investigadors\u2019 i comunicadors. Si tenim en compte el temps dedicat a cada obra, 15 minuts, gaire b\u00e9 de forma regular l\u2019han distribu\u00eft de la forma seg\u00fcent:\u00a0 la major part del temps a decidir com explicar les seves impressions. I menys temps dedicat a la observaci\u00f3, ja que amb la mem\u00f2ria assistida que proporcionen les imatges captades amb els m\u00f2bils, disminueix el risc de perdre\u2019s els detalls significatius.<\/p>\n

<\/a><\/p>\n

\n

 <\/p>\n

\"boto\"<\/p>\n

En un proper estudi, convindr\u00e0 concentrar-nos en els materials i missatges singulars i especials aportats per els \u00a0\u2018outsiders\u2019.\u00a0 En seria un exemple entre els molts que podem trobar, la imatge recollida a la Fundaci\u00f3 Stamfli de Sitges, acompanyada del comentari \u2018Acoblaci\u00f3 al sistema\u2019. En la qual s\u2019expressa un sentiment geom\u00e8tric, cin\u00e8tic i d\u2019estat personal que va molt m\u00e9s enll\u00e0 des codis elemental que hem utilitzat per a valorar les mirades i apreciacions m\u00e9s generals.<\/p>\n

Tot el material recollit resta \u00a0a disposici\u00f3 dels centres col\u00b7laboradors i investigadors per a ser treballat des d\u2019altres punts de vista. El que oferim en aquest projecte \u00e9s una \u2018mirada\u2019 sobre altres mirades, tot convidant a trobar-ne de noves, segons la tipologia dels centres, les edats dels participants, el seu espai cultural i d\u2019origen, i un llarg etc. Material que oferim a tots els que en desitgin fer-ne tamb\u00e9\u00a0 un us did\u00e0ctic o \u00a0cultural, amb l\u2019objectiu d\u2019estimular la recerca sobre\u00a0 el desenvolupament de la sensibilitat, el coneixement i el di\u00e0leg amb l\u2019obra d\u2019art, \u00a0entesa com a m\u00e0xima expressi\u00f3 de la creativitat i comunicaci\u00f3 humanes.<\/p>\n

La conservaci\u00f3 del Patrimoni<\/strong><\/p>\n

Les generacions posteriors seran hereves i receptores del que considerem patrimoni art\u00edstic, \u00e9s\u00a0 a dir de les obres que nosaltres conservem, documentem i analitzem per a obtenir-ne coneixements intel\u00b7lectuals i emocionals, que ens permetin projectar-les cap al futur. Per a dur a terme de forma coherent aquesta aspiraci\u00f3, \u00e9s ineludible\u00a0 estimular el di\u00e0leg amb aquestes noves generacions amb l\u2019objectiu d\u2019esbrinar quin \u00e9s el seu concepte i valoraci\u00f3 d\u2019aquests productes culturals i art\u00edstics,\u00a0 i \u00a0de quina manera l\u2019hem de refor\u00e7ar, salvaguardar i gestionar per a garantir-ne\u00a0 la seva continuitat com a capital social i cultural.<\/p>\n

Les reflexions i conclusions que aquesta mirada nostra sobre les mirades dels joves \u2018investigadors\u2019 es generen, ha de permetre establir un di\u00e0leg obert entre ambdues que ens faciliti esbrinar quins son els coneixements fonamentals i perfeccionar la seva relaci\u00f3 amb la sensibilitat de la percepci\u00f3 i la comunicaci\u00f3 entre les persones.<\/p>\n<\/div>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Fins aqu\u00ed hem comparat i estudiat els trets comuns entre tot el material recollit a les visites. El resultat de les comparacions representen principalment les tend\u00e8ncies generals, Detectem una certa unificaci\u00f3 de tend\u00e8ncies, fins i tot en experi\u00e8ncies realitzades amb estudiants de centres i cultures diferents. En la meva opini\u00f3 ha estat fonamental en la […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":230,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_mi_skip_tracking":false,"footnotes":""},"categories":[9],"tags":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/noves-mirades.recerca.iec.cat\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/178"}],"collection":[{"href":"https:\/\/noves-mirades.recerca.iec.cat\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/noves-mirades.recerca.iec.cat\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/noves-mirades.recerca.iec.cat\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/noves-mirades.recerca.iec.cat\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=178"}],"version-history":[{"count":5,"href":"https:\/\/noves-mirades.recerca.iec.cat\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/178\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":282,"href":"https:\/\/noves-mirades.recerca.iec.cat\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/178\/revisions\/282"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/noves-mirades.recerca.iec.cat\/wp-json\/wp\/v2\/media\/230"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/noves-mirades.recerca.iec.cat\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=178"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/noves-mirades.recerca.iec.cat\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=178"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/noves-mirades.recerca.iec.cat\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=178"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}